Cateodata, o duzina de advertoriale nu este suficienta pentru a avea continut eficient pe site-ul web. In ziua de astazi tot mai multe agentii SEO se bazeza pe tehnici precum link building pentru a ajuta firmele sa creasca in topuri.
Dupa cum sugereaza si numele, crearea de linkuri implica procesul de obtinere a linkurilor catre site. Este vorba mai mult decat, pur si simplu, de a posta link-uri care arata inapoi catre domeniul peste tot pe internet. Aceasta abordare scattergun nu va va spori clasamentul. In schimb, trebuie sa va echilibrati strategia si sa construiti relatii cu alte autoritati – plasand linkuri numai atunci cand este valoroasa si relevanta pentru utilizatori.
Link-urile ofera site-ului credibilitate, deoarece actioneaza ca indicatori terti pentru puterea autoritatii domeniului Google isi propune sa ofere utilizatorilor cele mai relevante rezultate. Pentru a face acest lucru, factorii sunt „autoritatea”. Cu cat numarul de linkuri directionate catre site-ul este mai mare, cu atat factorul de credibilitate este mai mare.
Google functioneaza pe baza faptului ca editorii buni se vor conecta la continut, deoarece le va imbunatati experienta utilizatorului.
Fara crearea de linkuri, nu tineti cont de mai mult de jumatate din consideratiile Google privind clasarea. Link-urile sunt foarte importante pentru Google – de fapt, este aproape imposibil ca Google sa va claseze site-ul daca nu aveti link-uri catre acesta, indiferent cat de mare este continutul de pe paginile web. Pentru a va clasa mai sus decat concurentii , aveti nevoie de mai multe legaturi.
Construirea de legaturi este una dintre cele mai bune modalitati de a atrage publicuri relevante de pe site-urile autoritatii din industrie. Prin directionarea catre segmente de public si nise relevante, veti imbunatati traficul din surse externe – iar traficul web este un bun indicator al bunastarii site-ului vostru web.
Mai mult trafic si valori mai bune inseamna mai multe oportunitati pentru generarea de venituri. Site-ul va aparea mai sus in rezultatele cautarii, conducand mai multi clienti potentiali catre site. Aceasta inseamna ca veti putea sa vindeti mai multe produse si servicii – precum si sa generati noi cai de venituri.
Facand ceea ce recomanda Google si concentrandu-se pe crearea de legaturi in nisa din industrie, nu numai ca veti crea legaturi relevante – ci veti fi conectati mai strans cu jucatorii de autoritate din sectorul vostru. Acest lucru poate deschide oportunitati si alte cai de colaborare.
Colaborati cu o firma SEO pentru link building de calitate!