Calitatea este, dupa cum bine stii, un lucru important si bun de avut in orice domeniu sau arie de activitate. Partea mai putin buna este ca, uneori, aceasta nu este considerata la fel de importanta de catre colaboratori sau furnizorii de servicii.
Astfel, ajungi sa beneficiezi de servicii de marketing care nu au absolut niciun efect asupra castigurilor pe care le inregistrezi lunar. Dupa cum s-ar spune, lucruri se tot fac, bani se tot duc, dar cam atat la capitolul schimbari – nimic in plus!
Tocmai de aceea, in cele ce urmeaza, vei afla mai multe despre cum poti identifica servicii SEO de calitate si cum poti recunoaste expertii care chiar pot face o treaba buna.
Evita promisiunile care suna mult prea bine!
In domeniul SEO, promisiunile oferite la prima intalnire sunt deseori desarte. Chiar si atunci cand expertul SEO este experimentat, acesta nu-si poate da cu parerea inainte de a realiza o analiza a website-ului tau si apoi o analiza a pietei domeniului in care activezi, anume a competitorilor si a dificultatii cuvintelor cheie.
Prin urmare, promisiunea ca vei fi pe prima pagina din Google in primele luni in care beneficiezi de servicii SEO nu ar trebui crezuta pe cuvant. Domeniul este unul dificil si nici profesionistii cu ani de experienta nu pot realiza miracole SEO.
Afla cu exactitate de ce anume vei beneficia!
Tu stii ce include un pachet complet de servicii SEO? Ei bine, contrar asteptarilor, acesta implica mai mult decat gestionarea cuvintelor cheie la nivel de website. Dupa caz, serviciile SEO complete pot include scrierea de continut, asistenta unui programator privind rezolvarea anumitor erori ale website-ului, publicarea de articole si continut pe alte website-uri – mai exact, SEO on-page, SEO off-page si SEO tehnic.
Apoi, nu trebuie sa uiti nici de auditul care trebuie realizat la nivel de website si nici de analiza performantei acestuia din urma. A beneficia de servicii SEO nu inseamna doar a primi o lista de cuvinte cheie care trebuie introduse in continutul website-ului tau.
Cerceteaza testimonialele – dar nu ca pe simple recenzii!
Atunci cand vrei sa angajezi un furnizor de servicii pentru a-ti dezvolta afacerea in mediul online, este recomandat sa arunci o privire si la testimoniale. Totusi, dat fiind faptul ca acestea vor veni de la alti administratori de afaceri, nu uita ca rezultatele colaborarii cu echipa de experti si eficienta pachetului de servicii SEO pot fi masurate/verificate.
O simpla vizita pe website-ul unui fost sau actual partener al agentiei sau expertului SEO iti va da de inteles daca treaba facuta este buna, dupa cum s-ar spune. Desigur, atunci cand testimonialele lipsesc si nu gasesti nici studii de caz, ar fi mai bine sa cauti o alta agentie.
Daca vrei sa te bucuri de servicii SEO de calitate superioara din prima, tot ce trebuie sa faci este sa apelezi la expertii agentiei The Markers – 10 ani de experienta si peste 200 de clienti multumiti, pentru un total de peste 5 milioane de euro la capitolul bugete gestionate!